15.4.09

Jotain uutta / Något nytt

On niitä kortteja tullut tehtyä muutama vaikka täällä blogissa on ollut hiljaista. Pääsiäinen tuli ja meni ja oli todella mukavaa että oli vähän "lomaa". Näitä kortteja olen tehnyt jo aikaisemmin mutta en saanut niitä vietä tänne asti eli nyt tulee kolme uutta korttia.

Även om det varit väldigt tyst här i bloggen så har jag gjort lite nya kort. Påsken kom och gick och det var så skönt med en kort semester. De här korten har hag gjort redan tidigare, men inte fått de ända hit.

Enkelikortti ihanalla Penny Black enekli-leimasimella, tämä on niin suloinen. / Ett kort med den ursöta Penny Black ängeln, visst är hon gullig!

Tilasin itselleni muutama Sugar Nellie leimasin ja ovat nämä kyllä kivoja, oli todella vaikeata päättää mitkä leimasiet olisin halunnut tilata. / Beställde för ett tag sedan Sugar Nellie stämplar från England. Tycker om motiven och skulle ju ha kunnat shoppa hur många som helst, men lite begränsning fick det bli :-)

Ja viimeiksi vielä kukkakortti. Löysin tämä leimasin pienestä askartekukaupasta täällä Porvoossa. Ei minulla ollut tarkoitus ostaa sitä mutta kun katselin sitä hetken niin tuli jo kortti mieleen (tämä kortt) niin päätin ostaa, ja onhan näille kukkaleimasimia aina käyttöä. / Hittade denna blomstämple i en liten pysselaffär i stan. Hade inte som mening att köpa den, men då jag tittat på den en stund så var det något med den som jag fastnade för och såg framför mig detta kort, så jag köpte den. Alltid har man ju användning för sådana här blonstämplar!


Inga kommentarer: