4.6.09

Pieni kortti ylioppilaalle

Tämä kortti on DT-kortti Paperellalle. Suurin osa kortin materialeista löytyy Paperellasta. Piti tehdä kortti joka sopi pienelle paketille. En halunnut mitään perinteistä ylioppilaskuvaa joten DT-pakettini Paprellasta tuli niin sopivasti. Paketti sisälsi tämä ihana Gerberakimppu leimasin (Pysselpassion). Ihastuin siihen heti. Gerbera on lempikukka, minulla oli jopa gerberoita hääkimpussani kun menin naimisiin kohta 7 vuotta sitten :-)
Paketti sisälsi myös K&Companyn paerikko, Die-Cut Mat Pad Wild Rasberry. Otin siitä arkin minkä taitin korttipohjaksi. Koristetkukat ovat You Do:n kukkia ja terälehdet ovat oikeesti kukka, Reprint, mutta olen leikannut siitä kukasta terälehdet ja niistä saan kivat terälehdet.
Kuvan olen värittänyt Ciao Copic tusseilla ja valmiiseen kuvan olen lisännyt Stickles glitteriliima.

Ett DT-kort för Paperella. Största deleb av kortets material kommer från Paperella. Ville göra ett litet sk. "paketkort" åt en stundent. Till min stora överraskning innehöll mitt DT-paket en Gerberastämpel! (Pysselpassion). Gerberan är min favoritblomma, hade t.o.m av dem i min brudbukett då jag gifte mig för snart 7 år sedan :-)
Paketet innehöll också K&Companys block, Die-Cut Mat Pad Wild Rasberry. Tog ett av arken och vek till ett kortbotten. Blommorna är från You Do och blombladen är klippta från en stor grön Reprint blomma, smart att få skojiga blad på det viset!



Lähikuva/Närbild:
Kannattaa nyt tehdä kierros Paperellassa, sinne on saapunut kaikenlaista kivaa, varsinkin paljon uusia paperilehtiöitä.
Nu lönar det sig att kika in hos Paperella, en massa nytt och skojigt finns i butiken!

1 kommentar:

Maissi sa...

Hieno kortti ja niin sopiva ylioppilaalle :)