3.1.11

Uusi vuosi uudet mahdollisuudet / Nytt År nya möjligheter

Päätin järjestää askaretuhuoneeni uudestaan kun sain pari lisää Ikean Expedit hyllyjä. Nämä hyllyt ovat mun mielestä todella sopivat ja muutenkin kun niitä voi yhdistellä ja säilytyslaatikoita löytyykin paljon. Olis pitänyt ottaa ennen ja jälkeen kuva... Vanhin poika nimittäin kysyin kun olin tyhjentänyt vanhaa hyllyä ja siirtänyt kaikki tavarat ympäri huonetta "mitä teet??" vastasin siivoan... hän oli hetken hiljaa ja totesi "no ei kyllä näyttää siltä!!" :)) No lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen! Tästä on kivaa aloittaa uudet projektit tänä vuonna!

Bestämde mig för att möblera om mitt pysselrum då jag fick några till Ikeas Expedit hyllor. Gillar dessa hyllor, de är superpraktiska och till dem finns det att få flera passliga förvaringsboxar etc. och då man lätt kan kombinera ihop detta hyllor till fungerande system. Så allt ut från gamla hyllorna och fundera på en ny ordning. Mitt i mitt projekt kom min äldre pojke och fråga "mamma vad gör du??" städar svara jag... han var tyst en stund och konstaterade sedan "nå inte ser det ut så!!" :)) ja det beskriver väl ganska brta hur det såg ut innan alla saker hittade sina platser igen. Så här är slutresultatet och jag är nöjd!! Härifrån är det bra att börja med nya projekt 2011!




Inga kommentarer: