31.12.12

Vuoden 2012 työt... osa niistä

Onpa  tämä ollut hiljainen blogi vuoden 2012 aikana.... :( Muta siihen on olemassa hyvä syy. Tämä vuosi olen ollut ahkera opiskalija :) Ja joulukuussa sain opinnot viety loppuun ja minusta tuli Liikunnan ammattilainen. Vuoden alussa yritin opiskella, käydä töissä ja ahkerasti askarella, mjutta se oli mahdoton yhdistelmä. Jouduin laittamaan rakas harrastus sivuun ja keskittyä työhön ja opiskeluun. Loppukseällä tilanne meni siihen että päätin että keskitin vaan siihen opsikeluun ja jötin työelämäni taakseni. Nyt olen todistukseni saanut ja olen uusien haasteieden edessä ja minulla on VIHDOIN aikaa askarella. Joten minä pyyhkäisen pölyt tavaroista ja aion nauttia siitä että voin tehdä kortteja ajan kanssa, eikä kiireessä ja vähän sillä tyylillä, toinen kösi tekee jo jotain muuta. Tässä osa siitä miten oölen tehnyt vuoden aikana. On tuttuja ketkä aina pyytävät minulta kortti kun on joku tilaisuus ja olen heille tehnyt kortteja. Ja joku omaan köyttöön. Tulihan minusta täti kesällä ja kyllä nyt täti pitää pikku prinsessalle tehdä kortti ;)
 
 
 





Tämän kirjan "tuunasin" itselleni. Elämään kuuluu paljon liikuntaa ja kirjoitan siitä täällä Life by Jessi. Ja vaikka alan ihminen olen, nin välillä pitää potkia itseni takapuoleen ja saada se motivaatio jostain. Kirjaan kirjan minun omat treenit ja fiilikset niistä :)

Inga kommentarer: