24.3.10

Sarah Key kortit / Sarah Key kort

Nämä kortit tein Ikaalisissa. Olin jo kotona värittänyt kuvat ja nappisin ne vaan mukaan lauantaiaamuna kun ajattelin jos tekee mieli tehdä kortteja niin mulla on ainakin pari kuvaa mukana, ja hyvä oli että olivat mukana.

De här korten gjorde jag under veckoslutet i Ikaalinen. Hade redan hemma färglagt motiven on nappade bara snabbt med dem på lördagmorgon, mest för säkerhets skull ifall jag skulle få något infall att göra några kort och bra att de var med :)

Eka kortti on tehty Maijun haasteeseen. Maiju oli tehnyt kivan luonnoksen ja tällainen kortti tein. (Mulla ei ole kuva luonnoksesta)

Det första kortet är gjort till Maijus utmaning. Hon hade gjort en bra skiss och så här blev mitt kort. (Har ej bild på skissen)

Ja toinen kortti joka tein ihan muuten vaan. Tykkään tosi paljon tästä Sarah Key poikaleimasimesta, se on niin söpö.

Och ett till som jag gjorde bara för att jag ville och så tycker jag så om den här söta Sarah Key pojkstämpeln.



Inga kommentarer: