21.2.12

Passion for Promarkers

On kyllä pakko todeta, että vaikka sain ne ihanat Spectrum Noir kynät, niin kyllä ne Promarkerit edelleen ovat ns. "mun juttu" Osa Spectrum Noir kynistä on niin kirkkaita, ja mulla on vaikeata löytää sopivia värejä kun väritän kuvia. Ja toisaalta, välillä tulee vastaan kuvia jotka suorastaa ovat kuin tehtyä Spectrum kynille... vaikeata, no hyvä että hyllyssä löytyy molemmat ;)
Tämä kortti tein Promarker haasteseen, aihe oli "distressaus", eli revityt/rikotut reunaat.
Även om jag köpte de härliga Spectrum Noir pennorna, så måste jag nog erkänna att Promarkers är mer "min grej". Tycker en stor del av Spectrum pennorna är så starka i färg och har svårt att hitta passliga färger då jag färglägger motiv. Och sedan kan det ibland komma emot motiv som helt enkelt är som gjorda för Spectrum pennorna. Tur att båda alternativen finns i hyllan ;) Detta kort gjorde jag till Promarker utmaningen, ämnet var "distressa", alltås söndrade/rivna kanter.
My card for the Promarker challenge. Yes, I´m waiting for the spring already ;) And tulips are my favourite flowers and this Magnolia stamp is so beautiful.

Inga kommentarer: