26.1.12

Vintage kortti / Kort i vintage stil

Löysin kuvan kortista joka tein jo syksyllä kun minun pikkuveli meni naimisiin. Tykkää tästä kortista todella paljon. Se on jotenkin niin ei minun tyylinen kortti ja samalla tämä tyyli ja tekniikka kiinnostaa ja saa minut innostumaan. Ja on noi korttikuvat kivaa vaihtelua. Ehkä näitä tulee vielä lisää :)





Hittade en bild på ett kort jag gjorde redan på hösten då min lillebror gifte sig. Det här är ett kort som jag verkligen blev nöjd med och gillar det. Men samtidigt så gillar jag den här stilen och tekniken, så kanske det dyker upp fler kort här i den här stilen. Och sådana här kortbilder är ibland väldigt bra att ha till hands.







1 kommentar:

Emelie sa...

Underbart! Vart har du fått tag på "spets hjärtat" i bakgrunden? jag har letat efter sånna att ha till kort. De jag har set från typ matbutiker är så stora...